Valószínűleg ezt most otthon, a géped előtt ülve olvasod, és pontosan így is készült. Azoknak szól, akik a jelenlegi helyzetben is felismerik a lehetőségeket.
Amikor majd vége lesz a járványnak, újraindul az élet és azonnal lépni kell, hogy ne maradj le. Akár már most is tudnál valamivel foglalkozni? Valamivel, ami hasonló, mint amit eddig csináltál, csak kéne hozzá még valami, hogy elindulhass. Lehet, hogy home office közben felismerted, hogy otthon is lehet dolgozni. Lehet, hogy ez egy új gondolatot ébresztett benned, és vállalkozó lennél, mert rendelkezel olyan tudással, ami akár már az adott helyzetben végezhető, bevételt termel. Lehet, hogy máris vállalkozó vagy, de most ismerted fel, hogy a home office micsoda lehetőségeket hordoz számodra, és jó lenne valaki, aki segít elindulni ezen az új úton. Esetleg karrier coaching során kiderült, hogy érdemes vállalkoznod, és ehhez szükséged van arra a megoldásra, ami a kezdéshez szükséges dolgokat nyújtja számodra.
Egyben, végigvezetve a folyamaton, mindenre választ és megoldást nyújtva. Ez a PROMIUM Business Starter Kit.
5 egyszerű lépésben a Business Starter Kit-ről.
Nagyon fontos, hogy ebben a kényelmetlen időszakban is 100%-osan meg tudjuk valósítani az elképzeléseidet. A bemutatkozás online történik, hogy tudd, ki az akivel dolgozol. A további egyeztetéseket is online és telefonon folytatjuk. A fontos dolgokat írásban, e-mailen küldjük egymásnak, hogy rögzítve legyen minden részlet és visszakereshető legyen az összes tartalom.
Látod milyen egyszerű? Ki sem kell mozdulnod otthonról.
Az alábbi felsorolásban a szolgáltatásokról olvashatsz részletesen. Vannak szolgáltatások, amelyek elengedhetetlenek a folyamat során, természetesen az egész folyamatot Te állítod össze, az alapján, mire van szükséged.
Ahhoz, hogy elkezdhessünk dolgozni fontos, hogy megismerjük egymást és egyeztessünk alapvető dolgokról. Ez egy bemutatkozás formájában történik – természetesen online –, ahol a rövid ismerkedésen túl azokra a kérdésekre keressük a válaszokat, amelyek az együttműködéshez szükséges bizalmat adják.
Az együttműködés egy konzultációval kezdődik, ahol elmondod mit szeretnél, közben felteszem a kérdéseimet, hogy pontosan értselek. Ez a folyamat pedig átmegy egy tanácsadásba, ahol keretbe foglaljuk a lehetőségeidet és a fontos kérdéseket, ahhoz, hogy elkezdhessük a közös munkát.
Abban az esetben, ha még nem vagy teljesen tisztában azzal mit szeretnél, mert még csak nemrég kezdtél a vállalkozáson gondolkodni, vagy valamiért elakadtál a tervezésben, lehetőséged van üzleti coaching folyamatra. Ennek során megkapod a válaszokat a benned lévő kérdésekre, és a motivációdat is feltornázhatod.
Egy coaching folyamat jellemzően 6 alkalomból áll.
Amikor mindent átbeszéltünk, és akár egy coaching folyamattal megerősítetted a bizonytalan részeket magadban, akkor jöhet az első lépés. Arculatra van szükséged. Ez minden olyan dolgot takar, ami vállalkozóként a megjelenésedet egységesíti és erősíti, amitől egyedi lesz a vállalkozásod. Formákról, színekről, betűtípusokról beszélek.
Amit kapsz az egy logo, egy névjegy és egy e-mail aláírás.
+ Amennyiben profi vagy, akkor kérhetsz Arculati kézikönyvet, amely tartalmazza az arculatod teljes és pontos leírását, és biztosítja számodra, hogy a megjelenésed, mindig, minden felületen ugyanolyan színű, méretű, formájú legyen.
Válaszokat kaptál a kérdéseidre, van már arculatod, a következő lépés egy weboldal. Ehhez szükséged lesz egy tárhelyre, amit egy hosting szolgálatón keresztül biztosítok számodra. Így lesz céges e-mail címed is, amelynek létrehozásában és beállításában is segítek, hogy bárhonnan nyugodtan dolgozhass.
Egy weboldal elkészítése alapvetően három fázisból áll. Kezdődik a webdesign-nal, amikor tartalmilag és – az arculat alapján – vizuálisan megtervezzük, mi, hogyan nézzen ki, hova kerüljön. Aztán jön a programozás, amikor mindezt megvalósítjuk a valóságban is, azaz egy működő weboldal lesz belőle. Végül pedig a tesztelés és hibajavítás következik, amikor az utolsó simításokkal pont olyan lesz a weboldal, amilyennek elképzelted.
Manapság az, hogy rendelkezel weboldallal sajnos nem elég. Fontos abból a szempontból, hogy látják ki vagy, mivel foglalkozol, mennyibe kerülnek a termékeid, stb. Viszont a folyamatos kapcsolattartás, az aktuális információk, és ami a legfontosabb, a nem közvetlen üzleti tevékenységed nem a weboldalon keresztül történik. Kellenek felületek, ahol megmutathatod a mindennapjaidat, hogy megértsék a követőid miben vagy, hogyan gondolkodsz. Ezért a jól megszokott csatornákon létrehozzuk és kialakítjuk a szükséges profiljaidat (LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter).
Van céged, márkád, arculatod, elkészült a weboldalad, sőt már a különféle közösségi csatornákon is követnek az ügyfeleid. Neked ez mégsem elég, még több ügyfelet szeretnél.
eDM
Hírlevél kampány formájában értesítheted ügyfeleidet a kiemelt hírekről, akciókról, fontos eseményekről. A szolgáltatás teljes mértékben kezeli a fel- és leiratkozásokat, teljes mértékben személyre szabható, pontos statisztikát mutat a megnyitott e-mailekről és GDPR követő.
SMS
SMS kampány keretében is elérheted ügyfeleidet, ha számodra fontos, hogy ezen a csatornán érd el őket. Kiváló kiegészítője pl. egy eDM kampánynak.
online hirdetési kampány (Google Ads, Facebook)
Az online marketing csúcsa, a Google és a Facebook által működtetett online hirdetési rendszerek, ahol sebészi pontossággal tudod a hirdetésedet megjeleníteni és visszakövetni őket.
A pénzügyi tanácsadás során az általad elképzelt vállalkozással kapcsolatos banki, pénzügyi és adózási kérdéseidre egy adótanácsadó válaszol.
A teljes folyamat során számtalan kérdés és válasz keletkezik. Ezek dokumentálása, illetve a kapcsolattartás bizony időigényes, ezért ezek külön szolgáltatásként szerepelnek.
*A feltüntett árak az alapszolgáltatást mutatják és az igényeidnek megfelelően szabadon bővíthetők.
Vállalkozók és vállalkozások, akik a PROMIUM-ot választották.
Alapszolgáltatásokat tartalmazó ár, a többi rajtad múlik.